DODACÍ PODMÍNKY


EXPEDICE ZBOŽÍ

Zboží označené jako „skladem“ je expedováno do 2 pracovních dnů po obdržení a potvrzení objednávky. V případě jiné dodací lhůty Vás budeme po přijetí Vaší objednávky informovat. Lhůtu 2 pracovních dnů nelze dodržet, pokud zboží není na skladě a je nutno ho objednat. V tomto případě bude expedováno do 14 dní. Pokud zboží nebude možno v tomto termínu zajistit, budeme Vás informovat a dohodneme s Vámi náhradní termín dodání. Dalším případem, kdy není možno dodržet dodací lhůtu je, když zákazník platí bankovním převodem. Tuto platbu po obdržení zaúčtujeme a poté expedujeme do 2 dnů. Daňový doklad Vám bude ve zaslán společně se zásilkou. Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou nebo přepravní společností DPD. Pro zákazníky z Pardubic, nebo blízkého okolí, nabízíme osobní odběr přímo v místě prodejny. Česká pošta i DPD služba doručuje zásilky do 24 hodin od okamžiku expedice. Jedná se tedy o pracovní den, nikoliv víkend nebo státní svátek. Do stejného dne expedice se započítává objednávka vytvořená do 10:00 hod. Po této době se zakázka počítá jako vytvořená následující den. Termín expedice v rámci našich možností může být kratší.
STAV SKLADU
Na našem internetovém obchodu je možné zjistit okamžitý stav skladové zásoby jednotlivých položek zboží. Při objednání tak zjistíte, jestli je daný produkt skladem nebo ne.
  • Skladem na prodejně – to znamená, že Vámi vybraný produkt je na skladě. Počet kusů může být různý, tak se může stát, že požadované množství je větší než je momentální stav, pak budeme schopni objednávku vyřídit do 10 dní. V případě že objednané zboží je skladem, odešleme ho maximálně do 2 pracovních dní. Zde záleží na hodině objednání. Pokud budete požadovat zboží co nejdříve, uveďte toto prosím do poznámky k objednávce.

  • Skladem u dodavatele – toto znamená, že objednané zboží nemáme na našem skladu, ale je dostupné k objednání. Pokud na uvedené zboží nespěcháte, nebojte se ho vložit do košíku. Termín dodání může být 5-14 dní.

  • Termín dodání na dotaz – toto zboží buď ještě není v prodeji, nebo neznáme jeho dostupnost. V případě objednání Vás budeme informovat o stavu a možném termínu dodání. Při větší prodlevě Vás budeme rovněž informovat. V případě nedodání zboží od našich dodavatelů, si vyhrazujeme možnost stornování objednávky, popřípadě po dohodě se zákazníkem stanovení náhradního dodacího termínu.

  • Hlídání zboží – Pokud do této kolonky napíšete svůj email. Zjistíme dostupnost a termín možného doručení zboží abudeme Vás informovat. V případě naskladnění zboží Vám přijde jedna automatická informace o tomto stavu. Tento email Vám nebudou z naší strany chodit žádné další zprávy ani upozornění. 

DOPRAVA
  • Osobní odběr - Zboží si můžete vyzvednout na adrese:

Prodejna SHOP3000 - RScom
Mikulovická 2642;  530 02; Pardubice
tel.: 774 305 411, 602 448 603
Otevřeno: Po–Čt: 09 - 12 a 13 - 17 hod.
               Pá:     09 - 12 a 13 - 16 hod.
Tuto prodejnu najdete na výjezdu z Pardubic směrem na Mikulovice a Chrudim. Před prodejnou vozidel Opel, zahnete vlevo a přibližně po 200m na levé straně se nachází rohový objekt s prodejnou - RScom.
Souřadnice GPS: 50°0'54.957"N, 15°46'28.714"E
  • Česká pošta - Při zaslání Českou poštou Vám bude zásilka doručena na Vámi udanou adresu, kterou jste uvedli v registračním formuláři při objednávání zboží. Pokud nebudete zastiženi, zanechá Vám pracovník pošty „Oznámení o uložení zásilky“. Pokud při převzetí zásilky zjistíte jakoukoli zjevnou závadu (porušený obal, jiný počet balíků…), sepište s dopravcem na místě zápis o poškození zásilky a neprodleně zašlete kopii na naši adresu. Při zjištění závad po převzetí se řiďte ustanoveními reklamačního řádu. Pokud je zboží zasíláno na dobírku, je řidič přepravce oprávněn příslušnou částku převzít.
  • DPD přeprava - Při zaslání touto společností Vám bude zásilka doručena na Vámi udanou adresu, kterou jste uvedli v registračním formuláři při objednávání zboží. Před doručením budete informováni pomocí SMS zprávy o předběžné době doručení zásilky. Pokud nebudete zastiženi, zanechá Vám pracovník „Oznámení o uložení zásilky“. Můžete se s řidičem domluvit o jiném termínu dodání nebo způsobu převzetí. U této společnosti je možné za zboží zaplatit při převzetí pomocí platební karty. Pokud při převzetí zásilky zjistíte jakoukoli zjevnou závadu (porušený obal, jiný počet balíků…), sepište s dopravcem na místě zápis o poškození zásilky a neprodleně zašlete kopii na naši adresu. Při zjištění závad po převzetí se řiďte ustanoveními reklamačního řádu. Pokud je zboží zasíláno na dobírku, je řidič přepravce oprávněn příslušnou částku převzít.
  • Zásilkovna -  Při zaslání zboží touto společností Vám bude zásilka doručena na Vámi vybranou adresu pobočky Zásilkovny, kterou jste uvedli v registračním formuláři při objednávání zboží. Před doručením budete informováni pomocí SMS zprávy o předběžné době doručení zásilky. Vaše zboží bude uloženo na uvedené adrese po dobu 7 dnů. Pro převzetí zásilky vám postačí pouze heslo zaslané na uvedené telefoní číslo formou SMS. O otevírací době pobočky se informujte na stránkách www.zásilkovna.cz, nebo se při objednávce a výběru pobočky podívejte na podrobné informace. Pokud nebudete moci vyzvednout zásilku do 7 dnů, můžete si termín prodloužit pomocí SMS až na 21 dní. Pokud při převzetí zásilky zjistíte jakoukoli zjevnou závadu (porušený obal, jiný počet balíků…), sepište s dopravcem na místě zápis o poškození zásilky a neprodleně zašlete kopii na naši adresu. Při zjištění závad po převzetí se řiďte ustanoveními reklamačního řádu. Pokud je zboží zasíláno na dobírku, je přepravce oprávněn příslušnou částku převzít. Upozornění: Doprava je omezena pouze na zásilky do celkové ceny 20000,- Kč, hmotnosti 5kg a rozměru tak, aby součet 3 stran byl max. 120 cm (např. 50x40x30 cm), délka jedné strany max. 70 cm. Pokud vaše zásilka toto nebude splňovat, budeme vás v době expedice kontaktovat a domluvíme se vyšší ceně za nadrozměrnou zásilku, popřípadě na jiném způsobu přepravy.
  • Doprava tovaru na Slovensko poštou - Na Slovensko posielame tovar iba pri platbe vopred online MasterCard alebo VISA kartou. Zásielka Vám bude doručená na udanú adresu a doklad bude vystavený s čiastkou v méně, ktorú ste si pri objednaniu zvolili.
  • Zásielkovňa na Slovensko - Na Slovensko posielame tovar iba pri platbe vopred online MasterCard alebo VISA kartou. Zásielka Vám bude doručená na udanú adresu a doklad bude vystavený s čiastkou v méně, ktorú ste si pri objednaniu zvolili. Pri zaslaní tovaru touto spoločnosťou Vám bude zásielka doručená na Vami vybranú adresu pobočky Zásielkovňa, ktorú ste uviedli v registračnom formulári pri objednávaní tovaru. Pred doručením budete informovaný pomocou SMS správy o predbežnej dobe doručenia zásielky. Váš tovar bude uložené na uvedenej adrese po dobu 7 dní. Pre prevzatie zásielky vám postačí iba heslo zaslané na uvedené telefónne číslo formou SMS. O otváracej dobe pobočky sa informujte na stránkach www.zásilkovna.cz, alebo sa pri objednávke a výbere pobočky pozrite na podrobné informácie. Ak nebudete môcť vyzdvihnúť zásielku do 7 dní, môžete si termín predĺžiť pomocou SMS až na 21 dní. Ak pri prevzatí zásielky zistíte akúkoľvek zjavnú poruchu (porušený obal, iný počet balíkov...), spíšte s dopravcom na mieste zápis o poškodení zásielky a bezodkladne zašlite kópiu na našu adresu. Pri zistení závad po prevzatí sa riaďte ustanoveniami reklamačného poriadku. Ak je tovar zasielaný na dobierku, je prepravca oprávnený príslušnú sumu prevziať. Upozornenie: Doprava je obmedzená len na zásielky do celkovej ceny 20000, - Kč, hmotnosti 5kg a rozmeru tak, aby súčet 3 strán bol max. 120 cm (napr. 50x40x30 cm), dĺžka jednej strany max. 120 cm. Ak vaša zásielka toto nebude spĺňať, budeme vás v čase expedície kontaktovať a dohodneme sa na inom spôsobe prepravy, alebo navýšenie ceny za nadrozmernú zásielku.

Ceny jednotlivých přeprav naleznete v "Platebních podmínkách".

Kategorie

Nákup po telefonu v době od 08:30 - 16:30

Slevy